dijitalartiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ürünlerin test edilmesi, onaylatılması vs. vs. bir dünya hikaye... Parfüm işi için bende uğraşmıştım ama olmadı.
Kimyager istediler mi ?



CeRo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mühendis diye biliyorum ama çok profesyonelim diyemem.

Üretim faktörlerini bir araya getirip, üretim yapmak kolay fakat sıkıntılı işler genel olarak.

Ekstra olarak: Kosgebi de tavsiye etmiyorum. Dezavantajı çok fazla.
İllaki bir yolu vardır hocam teşekkürler =)



ZekiOzl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ben tam bilmiyorum fakat. Vergi levhası alıp şahıs işletmesi kurmak basit bunda herhangi bir sıkıntı ve zorluk yok fakat. Siz bir nevi üretim yaptığınız için standartlar sertifikalar testler vs istenebilir. oda maliyet olur fazlasıyla
Maaliyet çok yüksek değilse hocam yapılabilir şeyler uğraşırız sorun yok sadece nasıl yol izleriz onu bilmiyoruz nereye gitmemiz gerek vs.