İran Kırmızı Savaş Bayrağını Çekti
38
●2.423
- 04-01-2020, 17:53:16iranın karşılık vermesi için amerika, israil ve arabistan dua ediyordur. iran sadece kağıttan kaplan gibi esip gurleyecek. Bayrak çekmekte halkın gazını almak için bir girişim 1 haftada irani haritadan silerler zaten iranin içinde olaylar durulmuyor. iran hükümeti olaylara sağ duyulu yaklaşıp yaparız ederiz deyip sineye çekecekler eğer aynı şekilde karşılık vereceklerse amerikan genel kurmay başkanını öldürmeleri gerek ama iranin gücü elinde silah olmayana yeter. Gerçekler bunlar keşke iran amerikalı üst düzey birini indirirse buna en çok ben sevinirim.
- 04-01-2020, 17:58:04İki müslüman ülke arasında Cihad olmaz diye biliyorumkaragul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-01-2020, 18:02:29Bende aynı şekilde biliyorum hocam lakin iran ortadoğu'da mezhebi nedeniyle farklı lanse ediliyor. Bir çok ortadoğu ülkesinin lideri demeçlerinde iran konusunda konuşurken biz müslümanlar iran devletine karşı gerekli cevabı vereceğiz şeklinde demeç verdikleri için teredütt ettim açıkcasıskdenizcom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-01-2020, 18:04:46İran'ın gücünü küçümseyip işkembeden sallayanlar var, fakat reklamlar bitti film şimdi başlıyor.
Savaşmayı, bilgisayar oyunları gibi düşünmüşler, bu işler plan proje üzerine olur nede olsa "hesoyam" yazacak bir klavye yok
Tabi bizi pek ilgilendirmemeli orta doğu bataklığına girmemeliyiz. Çünkü bizim misyonumuz ve vizyonumuz Ulu Önder M.Kemal ATATÜRK'ün çizdiği "Yurtta sulh, cihanda sulh" tur. - 04-01-2020, 18:07:17Birşey yapamadı ama bu yapamayacağı anlamınada gelmiyor İranı suriye ve ırakla karıştırmayın bence arkadaşa katılıyorum İran öyle güçsüz bir ülke değil amerikaya kafa tutacak kadar da güçlüdür demiyorum ama illaki bir ambargosu olacaktır .AnyLock adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-01-2020, 18:08:23Evet. zaten iran-ırak savaşı olarak değil iran-saddam hüseyin savaşı olarak değerlendirelim olayı. iranın değişik hamleleri var hepsinde de başında süleymani vardı. Mesela amerikanın ırakı işgalinde saddam hüseyin ölene kadar amerikayada destek vermiştir iran. saddam ölünce de amerikaya karşı savaşmıştır.karagul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-01-2020, 18:11:53İnanmayacaksınız ama şuanda ABD, attığı tükürüğü yalıyor arasını bulma yoluna gitti geçen gün. Trump'un ne dediğine bakmayın arka plandaki ABD yönetimi ne hamle atacağına bakmak gerek. İran ise sessizliğini korumakta. İşte bu kötü olur sessiz dalgalardan korkacaksınız...
