İran- Irak Savaşı zamanında bayrak çekilmemiş mi acaba ilk kez dediğine göre merak ettim, Cihad bayrağı olduğu için acaba iki müslüman ülke savaştığı içinmi o dönem yapmamış sorusunun cevabını bilenler aydınlatırsa sevinirim
Evet. zaten iran-ırak savaşı olarak değil iran-saddam hüseyin savaşı olarak değerlendirelim olayı. iranın değişik hamleleri var hepsinde de başında süleymani vardı. Mesela amerikanın ırakı işgalinde saddam hüseyin ölene kadar amerikayada destek vermiştir iran. saddam ölünce de amerikaya karşı savaşmıştır.