• 04-01-2020, 18:12:12
    #19
    CeRo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İran'ın gücünü küçümseyip işkembeden sallayanlar var, fakat reklamlar bitti film şimdi başlıyor.

    Savaşmayı, bilgisayar oyunları gibi düşünmüşler, bu işler plan proje üzerine olur nede olsa "hesoyam" yazacak bir klavye yok

    Tabi bizi pek ilgilendirmemeli orta doğu bataklığına girmemeliyiz. Çünkü bizim misyonumuz ve vizyonumuz Ulu Önder M.Kemal ATATÜRK'ün çizdiği "Yurtta sulh, cihanda sulh" tur.
    Şu an girmediğimiz çıkmadığımız yer yok bu 2 devlet arasında ne olursa olsun en çok biz etkileniriz.
  • 04-01-2020, 18:17:51
    #20
    Ne yapar ne eder bilmiyorum da, ne yapacaksa direkt olarak sonuç hedefli olmalı, Kalkıp iki üç ABD vatandaşını esir alsa ya da öldürse,imajı iyice sarsılır. Olay, Öküzler kapışır, kurbağalar zarar görür mevzusuna dönmesin de..
  • 04-01-2020, 18:30:15
    #21
    İran ne zaman Müslüman olmayan birileriyle savaşmış? Bir şey yapacağı yok. İster bayrak assın ister don. İran-ABD iki müttefiktir, yalnız arada imza yok. İyi polis kötü polis gibi düşünün... Ortadoğuda ne varsa sorumlusu İran-ABD.
  • 04-01-2020, 18:31:49
    #22
    Tek bir söz söylüyorum İran affetmez. ( İran küçük görmeyin )
  • 04-01-2020, 20:14:17
    #23
    Birşey yapacak insan onu göz göre göre yapmaz Abd vuracağı zaman göz göre göre şov yaptımı, vurdu geçti.
  • 04-01-2020, 20:26:29
    #24
  • 04-01-2020, 20:41:54
    #25
    Kısaca çoğu arkadaş havlayan köpek ısırmaz diyo bende ısıracak diyorum..
  • 04-01-2020, 20:43:59
    #26
    Şu İran bi şekil yapsada ABD'nin karizma çizilse keşke, Çin bi yerden Ekonomik savaşta ABD'yle. Bi yerden Putin çıkıyor "Avangard" füze sistemimize ABD menşeli herhangi bir füze kalkanının da buna engel olamayacağını söyliyor. ABD'nin üstünde güzel bi baskı oluşsada az sesi çıksa dünya rahatlıcak.
  • 04-01-2020, 21:00:17
    #27
    Kök Tengri’m bütün Türk yurtlarına ve acunun dört yanına yayılmış asil TÜRK soydaşlarımıza güç, kut ve us versin!
    Gerisi umrumda değil..