• 04-01-2020, 17:47:37
    #1
    İran ABD arasındaki son olaylardan sonra İran Jamkaran Cami'ne Cihad Bayrağını dikti.
    Sizler bu konuda ne düşünüyorsunuz?

    https://www.youtube.com/watch?v=daKhI9y3cAk
  • 04-01-2020, 17:50:13
    #2
    abd'nin halt yemesi, özelllikle ortalığı karıştırıyor şeref yoksunları
  • 04-01-2020, 17:50:34
    #3
    bence bir şey olacağından değil halkı konsolide etmek için yapılmış bir olay.
  • 04-01-2020, 17:51:15
    #4
    Bir savaş söz konusu olacağını zannetmiyorum.
  • 04-01-2020, 17:52:17
    #5
    İran- Irak Savaşı zamanında bayrak çekilmemiş mi acaba ilk kez dediğine göre merak ettim, Cihad bayrağı olduğu için acaba iki müslüman ülke savaştığı içinmi o dönem yapmamış sorusunun cevabını bilenler aydınlatırsa sevinirim
  • 04-01-2020, 17:52:11
    #6
    Komşuda pişer bize de düşer.
  • 04-01-2020, 17:52:19
    #7
    Bazıları çıkacak iran hiçbir şey yapamaz diyecek. İran küçümsenecek ülke değil hemde hiç değil amerika yanlış yaptı bence ortalık daha fazla karışacak
  • 04-01-2020, 17:52:30
    #8
    İkisi de güçlü bir devlet, ikisi de birbirinden çekinip savaşa girmez. Ufak tefek atışmalar ile devam eder.
  • 04-01-2020, 17:52:59
    #9
    Boş yapmakta üstüne yok İran'ın. ABD gibi vurup geçmeli. Bunlar tamamen boş işler faaliyet yok. 2 günde 4 önemli kişiyi kaybettiler. 1 tanesi ülkenin 2. adamı. Diğerleri Irak'da İran destekli grupların yöneticileri. İran şamaroğlana döndü fakat bir şey yapamadı konuşmaktan öte halen.