İran- Irak Savaşı zamanında bayrak çekilmemiş mi acaba ilk kez dediğine göre merak ettim, Cihad bayrağı olduğu için acaba iki müslüman ülke savaştığı içinmi o dönem yapmamış sorusunun cevabını bilenler aydınlatırsa sevinirim