Boş yapmakta üstüne yok İran'ın. ABD gibi vurup geçmeli. Bunlar tamamen boş işler faaliyet yok. 2 günde 4 önemli kişiyi kaybettiler. 1 tanesi ülkenin 2. adamı. Diğerleri Irak'da İran destekli grupların yöneticileri. İran şamaroğlana döndü fakat bir şey yapamadı konuşmaktan öte halen.