iranın karşılık vermesi için amerika, israil ve arabistan dua ediyordur. iran sadece kağıttan kaplan gibi esip gurleyecek. Bayrak çekmekte halkın gazını almak için bir girişim 1 haftada irani haritadan silerler zaten iranin içinde olaylar durulmuyor. iran hükümeti olaylara sağ duyulu yaklaşıp yaparız ederiz deyip sineye çekecekler eğer aynı şekilde karşılık vereceklerse amerikan genel kurmay başkanını öldürmeleri gerek ama iranin gücü elinde silah olmayana yeter. Gerçekler bunlar keşke iran amerikalı üst düzey birini indirirse buna en çok ben sevinirim.