Boş yapmakta üstüne yok İran'ın. ABD gibi vurup geçmeli. Bunlar tamamen boş işler faaliyet yok. 2 günde 4 önemli kişiyi kaybettiler. 1 tanesi ülkenin 2. adamı. Diğerleri Irak'da İran destekli grupların yöneticileri. İran şamaroğlana döndü fakat bir şey yapamadı konuşmaktan öte halen.
Birşey yapamadı ama bu yapamayacağı anlamınada gelmiyor İranı suriye ve ırakla karıştırmayın bence arkadaşa katılıyorum İran öyle güçsüz bir ülke değil amerikaya kafa tutacak kadar da güçlüdür demiyorum ama illaki bir ambargosu olacaktır .