Alıntı
şikayet konusu gördükçe üzülüyorum
6
●289
- 02-01-2020, 00:36:34Bazı insanlar karşı tarafın ayağını kaydırabilmesi için elinden geleni yapıyorlar hocam malesef. Genelde aynı sektörde olan insanlar yapıyor bunu . Bir insan karakterli olduktan sonra bu şikayet konularına gerek kalmaz (haksız açılan şikayetler için diyorum.) Ancak bazen onları engellemek içinde gücümüz yetmiyor. Yinede haksız olan biz oluyoruz.furkancetin97 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-01-2020, 01:48:27Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.İnsanlara faydalı olmak yerine şikayet ederek veya kötü eleştiri yaparak zarar veriyorlar aslında güzel bir konuya değinmişsiniz. Amaç burada şikayet etmek değil de elinde geldiğince yardımcı olamak marifet ama nedense bizim toplumda kolay olan neyse ona doğru hızlı adım adım gidiyoruz. İnsan derdinin anlatamıyor bazen ve yalan yanlış durumlarla karşı karşıya kalıyoruz. Kimine göre şikayet en basit bir yol ama işte sorunun neresinde bakarsanız orasında görürsünüz. Kısaca güzel bir konun açmışsınız ben de duygularımı dile getirmiş oldum sayesinde bu durumda size teşekkur ederim
- 02-01-2020, 03:53:00Üyeliği durdurulduHaklısın, üzülmemek elde değil fakat şikayet konusu açan kişilerin mağduriyetleri ne olacak? Peki kişileri mağdur edenlere ne demeli? Haklısınız gene söylüyorum fakat, mağdur eden ve mağduriyetlik yaşayan insanları da değerlendirmeliyiz. Bende öyle konulara denk geliyorum ki Allah yardımcısı olsun diyorum.