Ben bu durumda en çok dol.andran kişiye üzülüyorum en yüksek gördüğüm meblağ 3-5 bin kimse 3-5 binle batmaz yada zengin olmaz ama başkasının hakkını yiyen adam o 3-5 binin hesabını nasıl verir başına neler gelir düşünmesi bile korkunç