furkancetin97 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
her şikayet konusu gördüğümde üzülüyorum. mağdur olanlar, insanların kırıcı cümleler kurması, karşısındaki oyalayıp zamanını çalanlar.. rızkını çalanlar.. gerçekten keşke bir daha hiç şikayet konusu açılacak durumlar yaşanmasa.. aşağıdaki söz ne kadar doğruymuş.
Bazı insanlar karşı tarafın ayağını kaydırabilmesi için elinden geleni yapıyorlar hocam malesef. Genelde aynı sektörde olan insanlar yapıyor bunu . Bir insan karakterli olduktan sonra bu şikayet konularına gerek kalmaz (haksız açılan şikayetler için diyorum.) Ancak bazen onları engellemek içinde gücümüz yetmiyor. Yinede haksız olan biz oluyoruz.