Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
İnsanlara faydalı olmak yerine şikayet ederek veya kötü eleştiri yaparak zarar veriyorlar aslında güzel bir konuya değinmişsiniz. Amaç burada şikayet etmek değil de elinde geldiğince yardımcı olamak marifet ama nedense bizim toplumda kolay olan neyse ona doğru hızlı adım adım gidiyoruz. İnsan derdinin anlatamıyor bazen ve yalan yanlış durumlarla karşı karşıya kalıyoruz. Kimine göre şikayet en basit bir yol ama işte sorunun neresinde bakarsanız orasında görürsünüz. Kısaca güzel bir konun açmışsınız ben de duygularımı dile getirmiş oldum sayesinde bu durumda size teşekkur ederim