Haklısın, üzülmemek elde değil fakat şikayet konusu açan kişilerin mağduriyetleri ne olacak? Peki kişileri mağdur edenlere ne demeli? Haklısınız gene söylüyorum fakat, mağdur eden ve mağduriyetlik yaşayan insanları da değerlendirmeliyiz. Bende öyle konulara denk geliyorum ki Allah yardımcısı olsun diyorum.