her şikayet konusu gördüğümde üzülüyorum. mağdur olanlar, insanların kırıcı cümleler kurması, karşısındaki oyalayıp zamanını çalanlar.. rızkını çalanlar.. gerçekten keşke bir daha hiç şikayet konusu açılacak durumlar yaşanmasa.. aşağıdaki söz ne kadar doğruymuş.
Alıntı
Dünya hassas kalpler için bir cehennemdir.