• 27-12-2019, 21:35:07
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ne gerek var araba üretmeye o parayla açın 4 tane rakı fabrikası açılır.

    Demişti devrim uretilirken bir gazete de köşe yazarı (!)
  • 27-12-2019, 21:35:07
    #11
    Tasarım konusu biraz çok boş yapılıyor. Çoğu marka zaten başka markaların tasarımlarını kullanıyor. Önemli olan seri üretime geçeceği günü beklemek. Biraz devlete destek çıkmamamız ve gerekli ilgiyi göstermemiz lazım. Umarım hayırlısıyla türkiye olarak güzel işlere adım atarız.
  • 27-12-2019, 21:36:01
    #12
    Hiçbir şeye benzemesin diye bence UFO şeklinde bir tasarım yapmaları lazımdı
  • 27-12-2019, 21:37:24
    #14
    r10 da yerli bir forum ama gelişmiş bir vBulletin, bu da benzer bir durum
  • 27-12-2019, 21:38:36
    #15
    Ülkemiz de herkesin bireşylere karşı olma huyu yarın gidin birşey açın bakın neden bunu açtın diyecek bir sürü insan çıkar,,,yabancı firmaların gelip ülkemizde fabrika açmasına yalvaryakar oluyoruz,,şimdi ülke bir adım attı şüpe duyacağımıza destek olalım her ilk modelde sorunlar olacaktır,,bunlar zaten prototip ,,geleceği olan bir proje bence ,,
  • 27-12-2019, 21:39:27
    #16
    Biraz yerli ve milli olmak gerekiyor. Bırakın eleştirmeyi zaman destek zamanı yarın ön talep alsalar ücretini ödeyip 2 yıl sonra aracı almaya razıyım
  • 27-12-2019, 21:41:17
    #17
    Arkadaşlar ben zaten desteklediğimden soru işaretleri oluşturdum. Cevaplanamayacak bir husus mu var?
    Projeye destek olmak istiyorsanız sizin de eleştirmeniz, eksiklikleri söylemeniz gerekiyor.
  • 27-12-2019, 21:41:39
    #18
    518 bin TL mı? Hocam cybertruck fiyatı zaten 40 bin dolar bunlar da internette bulduğum bir resim