Tasarım konusu biraz çok boş yapılıyor. Çoğu marka zaten başka markaların tasarımlarını kullanıyor. Önemli olan seri üretime geçeceği günü beklemek. Biraz devlete destek çıkmamamız ve gerekli ilgiyi göstermemiz lazım. Umarım hayırlısıyla türkiye olarak güzel işlere adım atarız.