Ülkemiz de herkesin bireşylere karşı olma huyu yarın gidin birşey açın bakın neden bunu açtın diyecek bir sürü insan çıkar,,,yabancı firmaların gelip ülkemizde fabrika açmasına yalvaryakar oluyoruz,,şimdi ülke bir adım attı şüpe duyacağımıza destek olalım her ilk modelde sorunlar olacaktır,,bunlar zaten prototip ,,geleceği olan bir proje bence ,,