• 27-12-2019, 21:23:54
    #1
    1- 2018 hong kong fuarında aynı tasarım şirketi hemen hemen aynı aracı tanıtmış, yani tasarım güncel versiyon değil --> https://www.motor1.com/news/240298/p...beijing-debut/

    2- Araçta lityum pil söz konusu olacaksa hali hazırdaki piyasada 60 kW/h yeteneğindeki pil tek başına 87 bin dolar --> 518,000 TL (bize ait lityum rezervi söz konusu olmadığından mecburen satın alınacak)
    3-
    Kaiser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yerli ve milli aracımıza güvenim tam.

    İşin başına yine ehlini getirmişler.



    https://twitter.com/arminiusberg/sta...10895515328512




    https://twitter.com/arminiusberg/sta...10618259206145
    ----
  • 27-12-2019, 21:25:52
    #2
    Valla hocam biz eleştiri yapınca zorunuza gitti değil mi oluyor da, sorguluyor insan.
    Ben memnunum ama yerli ve seri üretime başlayınca, saçma sapan vergiler olmayınca mutlu olacağım.
    Ayrıca, asgari ücret üzerine millet çıldırmışken gündem değişmek için kullanıldığı da biraz belli, bu yüzden ciddi şüphelerim var.
    Ama yanılırsak tofaş ne kadar sayılmasa da yerli güzel araçlar üretiriz umarım.
  • 27-12-2019, 21:26:38
    #3
    2017 den bir paylaşım
    https://www.autocar.co.uk/car-news/m...al-two-ev-suvs
  • 27-12-2019, 21:29:19
    #4
    Başladınız biyerlerden teoriler üretmeye yine bırakın yapsın adamlar fabrikasını parçalarını üretsin bakalım şimdiden sallıyorsunuz.
  • 27-12-2019, 21:30:06
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Fiyatlar belli mi acaba ? Sanırım yerli ve milli olup olmadığını fiyatlardan anlayacağız Alanlara şimdiden hayırlı olsun diyelim.
  • 27-12-2019, 21:30:52
    #6
    bugrabilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başladınız biyerlerden teoriler üretmeye yine bırakın yapsın adamlar fabrikasını parçalarını üretsin bakalım şimdiden sallıyorsunuz.
    Hocam İsviçre değil burası, rahatlık bu coğrafyanın kaderi olmamalı. Daha iyisi olması için sorguluyorum sadece. Ülkemi düşünüyorum vallahi
  • 27-12-2019, 21:31:20
    #7
    Yalan dolan... Her zamanki gibi.
  • 27-12-2019, 21:31:27
    #8
    bu konu çokça açılmakta, şöyle söyleyebilirm. Araba dediğimizde etrafa bir bakın bütün arabalar hemen hemen birbirlerine benziyor. Citroen Saxo, Peugeot 106, Reno Clio
    Bu arabalar birbirlerinin tıpa tıp aynısı. Bu arabalar ütretilirken nasıl bir protokol imzalandı bilemem. Ama örnek olarak da görebiliyoruz. O yüzden tasarım konusuna çok takılmamak gerekiyor. Tanıtım kadar üretim safhası da önemli. Banttan çıkacak ilk otomobilleri görürsek,herkesin fikri değişebilir.
  • 27-12-2019, 21:32:14
    #9
    Bu araç sadece hibrit mi olacak? yani benzin ve dizelle çalışmayacak mı ?