bu konu çokça açılmakta, şöyle söyleyebilirm. Araba dediğimizde etrafa bir bakın bütün arabalar hemen hemen birbirlerine benziyor. Citroen Saxo, Peugeot 106, Reno Clio
Bu arabalar birbirlerinin tıpa tıp aynısı. Bu arabalar ütretilirken nasıl bir protokol imzalandı bilemem. Ama örnek olarak da görebiliyoruz. O yüzden tasarım konusuna çok takılmamak gerekiyor. Tanıtım kadar üretim safhası da önemli. Banttan çıkacak ilk otomobilleri görürsek,herkesin fikri değişebilir.