Valla hocam biz eleştiri yapınca zorunuza gitti değil mi oluyor da, sorguluyor insan.
Ben memnunum ama yerli ve seri üretime başlayınca, saçma sapan vergiler olmayınca mutlu olacağım.
Ayrıca, asgari ücret üzerine millet çıldırmışken gündem değişmek için kullanıldığı da biraz belli, bu yüzden ciddi şüphelerim var.
Ama yanılırsak tofaş ne kadar sayılmasa da yerli güzel araçlar üretiriz umarım.