• 11-12-2019, 13:27:54
    #1
    Evet beyler kendimi enayi gibi hissediyorum

    1 Aralık'ta Akakçe sitesinde 400 gram nutella 5.5 TL diye gördüğüm üründen 4 adet sipariş verdim. Sitedeki fiyat değişimlerinden de görebilirsiniz.
    Satıcı mesaj atıp üzerine hangi isimler yazılacak diyince ben de "Hem 5,5 TL'ye Nutella alıyorum, hem de üstüne özel isim yazacaklar la" deyip sevinerek 4 tane isim verdim

    Bugün kargodan bir zarf gelmiş annem teslim almış Uyandığımda baktım ki bu etiketler var içinde. Etrafta Nutella kavanozu arıyorum ben de saf saf

    Kişiye özel ürün olduğundan iade de edemeyeceğim sanırım.
    Siz siz olun alacağınız ürünü iyice inceleyip öyle alın
    Bu da böyle bir anımdır.

    Edit: Bir arkadaşın önerisiyle BİM'den peripella alıp etiketleri ona yapıştıracam
  • 11-12-2019, 13:28:57
    #2
    Hocam gülsek ayıp olur mu ? 😁
  • 11-12-2019, 13:30:28
    #3


    olsun 30 liraya şimdi dünya kadar adam gelip burda 2 dakikada olsa gülüp eğlenecek
  • 11-12-2019, 13:31:06
    #4
    Hafizyazar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam gülsek ayıp olur mu ? 😁
    Gülün diye konu açtım hocam zaten

    ucg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    olsun 30 liraya şimdi dünya kadar adam gelip burda 2 dakikada olsa gülüp eğlenecek
    Her kuruşuna değdi o zaman
  • 11-12-2019, 13:32:06
    #5
    Garibim de Nutella gelecek ekmeğime sürüp yiyeceğim diye bekliyor
  • 11-12-2019, 13:32:56
    #6
    Hocam bu nasıl nutellla sevdasıdır Açıklamayı okumadan tak diye sipariş vermek Nerden baksak KRAL HAREKET
  • 11-12-2019, 13:33:43
    #7
    arpej adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Garibim de Nutella gelecek ekmeğime sürüp yiyeceğim diye bekliyor
    Ahahahahahahah yeminle kaç gündür Nutella hayaliyle yaşıyorum
  • 11-12-2019, 13:34:20
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bu konu tutar konuya reklam alırsın 30 u kurtarırsın hocam
  • 11-12-2019, 13:36:02
    #9
    30 liraya tecrübe satın aldınız.