4 tane Nutella etiketine 30 lira para verdim. - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
4 tane Nutella etiketine 30 lira para verdim.
27
●
1.569
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
4 tane Nutella etiketine 30 lira para verdim.
1
2
3
4
11-12-2019, 13:36:33
#10
OktayDurak
mgorgoz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam bu nasıl nutellla sevdasıdır
Açıklamayı okumadan tak diye sipariş vermek
Nerden baksak KRAL HAREKET
Hocam akakçe kurbanı oldum valla. Ben akakçedeki açıklamasına baktım hep. Gramajına felan bakıyorum, diğer satıcıların kaça sattığına bakıyorum. Bir de yazmışlar %79 indirim diye. Gittigidiyora girince de direk sipariş geçtim ne bileyim
düz adam adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
30 liraya tecrübe satın aldınız.
Tek tesellim bu hocam
11-12-2019, 13:36:21
#11
Seo_Smyrna
Belki de fazlasıyla zararlı olan Nutella'yı yememeniz gerektiğini belli eden unutulmayacak türden işaret olabilir.
11-12-2019, 13:47:19
#12
TeknoTR
Allah da seni güldürsün hocam emi
Bimden nutella al gel de üstüne yapıştır bari jsjsjsj
11-12-2019, 13:49:13
#13
OktayDurak
TeknoTR adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Allah da seni güldürsün hocam emi
Bimden nutella al gel de üstüne yapıştır bari jsjsjsj
Bimde indirimde midir
5,5 TL ise alırım 4 tane.
11-12-2019, 13:50:28
#14
TeknoTR
OktayDurak adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bimde indirimde midir
5,5 TL ise alırım 4 tane.
belki peripella alabilirsin o paraya. Etiketleri de yapıştırırsan ne olur???? hop nutella
11-12-2019, 13:50:43
#15
bybb35
Allah affetsin hocam çok güldüm allahta sizi güldürsün .
Sayenizde tecrübe kazandık sağol .
11-12-2019, 13:52:30
#16
OktayDurak
bybb35 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Allah affetsin hocam çok güldüm allahta sizi güldürsün .
Sayenizde tecrübe kazandık sağol .
Amaç da bu hocam. Güldürürken tecrübe kazandırmak
Yoksa herkes güldürür.
11-12-2019, 13:54:58
#17
kaynur
haha sen hala uyuyorsun bence
yanındaki bi cimcik atsın
hahah yada uyumaya devam et rüyanda ekmeğe sür sür ye nutellayı
afiyet olsun hocam
11-12-2019, 13:55:45
#18
Misafir
Konuyu anladım desem ayıp olur mu 🙈🙈 ne işe yarıyor ki?
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler