4 tane Nutella etiketine 30 lira para verdim.
27
●1.569
- 11-12-2019, 14:14:26Hafız bi dur zaten ortalık karışıkHazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Etiket yerine hıyar da gönderebilirlerdialtamore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-12-2019, 14:22:25Geçmiş olsun hocamOktayDurak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-12-2019, 15:26:36Şimdi linkteki başlıkta 400 gr fındık kreması yazıyor.
Aldığınız siparişinde de bu yazıyorsa iade edebilirsiniz veya eksiği isteyebilirsiniz.
400 gr kavanoz etiketi ibaresi geçmiyorsa haksızlar.
