• 11-12-2019, 14:10:40
    #19
    *enis büyütücü alıp da gelen ürünün "büyüteç" olması geldi aklıma
  • 11-12-2019, 14:11:55
    #20
    No ss no güven
  • 11-12-2019, 14:14:26
    #21
    HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    No ss no güven
    Hafız bi dur zaten ortalık karışık

    altamore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    *enis büyütücü alıp da gelen ürünün "büyüteç" olması geldi aklıma
    Etiket yerine hıyar da gönderebilirlerdi
  • 11-12-2019, 14:22:25
    #22
    OktayDurak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet beyler kendimi enayi gibi hissediyorum

    1 Aralık'ta Akakçe sitesinde 400 gram nutella 5.5 TL diye gördüğüm üründen 4 adet sipariş verdim. Sitedeki fiyat değişimlerinden de görebilirsiniz.
    Satıcı mesaj atıp üzerine hangi isimler yazılacak diyince ben de "Hem 5,5 TL'ye Nutella alıyorum, hem de üstüne özel isim yazacaklar la" deyip sevinerek 4 tane isim verdim

    Bugün kargodan bir zarf gelmiş annem teslim almış Uyandığımda baktım ki bu etiketler var içinde. Etrafta Nutella kavanozu arıyorum ben de saf saf

    Kişiye özel ürün olduğundan iade de edemeyeceğim sanırım.
    Siz siz olun alacağınız ürünü iyice inceleyip öyle alın
    Bu da böyle bir anımdır.

    Edit: Bir arkadaşın önerisiyle BİM'den peripella alıp etiketleri ona yapıştıracam
    Geçmiş olsun hocam
  • 11-12-2019, 14:33:40
    #23
    Mevzuyu anlamayan bir tek benmiyim
  • 11-12-2019, 14:41:59
    #24
    Avansas'ta 2500 lük fotokopi kağıdı alacağım diye 400*5=2000 lik olanı almıştım. Hiç açıklamayı okumadan süper indirimi görünce next next sepete ekle al, kargo geliyor ve hayal kırıklığı.
  • 11-12-2019, 15:26:36
    #25
    Şimdi linkteki başlıkta 400 gr fındık kreması yazıyor.
    Aldığınız siparişinde de bu yazıyorsa iade edebilirsiniz veya eksiği isteyebilirsiniz.
    400 gr kavanoz etiketi ibaresi geçmiyorsa haksızlar.
  • 11-12-2019, 20:51:52
    #26
    2019 R10 enleri arasına girecek konu, gerçekten iyi güldüm.
  • 12-12-2019, 00:42:12
    #27
    gece gece iyi geldi bu konu