Konu
4 tane Nutella etiketine 30 lira para verdim.
11-12-2019, 13:31:06
#4
OktayDurak
Hafizyazar adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam gülsek ayıp olur mu ? 😁
Gülün diye konu açtım hocam zaten
ucg adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
olsun 30 liraya şimdi dünya kadar adam gelip burda 2 dakikada olsa gülüp eğlenecek
Her kuruşuna değdi o zaman