Hafizyazar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam gülsek ayıp olur mu ? 😁
Gülün diye konu açtım hocam zaten

ucg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


olsun 30 liraya şimdi dünya kadar adam gelip burda 2 dakikada olsa gülüp eğlenecek
Her kuruşuna değdi o zaman