Evet beyler kendimi enayi gibi hissediyorum
1 Aralık'ta
Akakçe sitesinde 400 gram nutella 5.5 TL diye gördüğüm üründen 4 adet sipariş verdim. Sitedeki fiyat değişimlerinden de görebilirsiniz.
Satıcı mesaj atıp üzerine hangi isimler yazılacak diyince ben de "Hem 5,5 TL'ye Nutella alıyorum, hem de üstüne özel isim yazacaklar la" deyip sevinerek 4 tane isim verdim
Bugün kargodan bir zarf gelmiş annem teslim almış

Uyandığımda baktım ki bu etiketler var içinde. Etrafta Nutella kavanozu arıyorum ben de saf saf
Kişiye özel ürün olduğundan iade de edemeyeceğim sanırım.
Siz siz olun alacağınız ürünü iyice inceleyip öyle alın

Bu da böyle bir anımdır.
Edit: Bir arkadaşın önerisiyle BİM'den peripella alıp etiketleri ona yapıştıracam