arpej adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Garibim de Nutella gelecek ekmeğime sürüp yiyeceğim diye bekliyor
Ahahahahahahah yeminle kaç gündür Nutella hayaliyle yaşıyorum