• 10-12-2019, 10:03:51
    #1
    SEO & PR 5421044962
    Sabah erken kalktım kahvaltı için açma poğaça almayi gittim.Her neyse patatesli kıymalı açma ve peynirli zeytinli poğaça ve simit aldım. (Hepsini ben yemedim 😁

    Patetesli açmada biraz salça sürmüştür patates bulana aşk olsun hani patates tadı yoktu
    Kıymalı açmada 3 parça soğan ve birkaç minik kıyma olduğundan şüpheli birseyler vardı onları yemedim 😁
    Peynirli poğaça bir parça peynir çıktı
    Zeytinli poğaça en bol malzemeli olandı tam 5.5 buçuk dilim zeytin çıktı

    Şimdi sadece açma 1.25 TL Patetesli 1.75 TL Kıymalı ise 2 TL
    Poğaça sade 1 tl peynirli ve zeytinli 1.5 TL

    Şimdi diyorum ben sade alsam daha mı karlı oluyordum 😁😁 Bu birde pastaneden aldığım belediyenin satışını yapanlarınki durum farksız 😊

    Sizde böyle çıkıyor mu yani yalnız olamam sanırım 😁 Sizde nasıl çıkıyor? Video çekmeye utandim yoksa atacaktım
  • 10-12-2019, 10:07:12
    #2
    Hocam bizim burada sade poğaça 2tlden başlıyor. Kıymalı açma almak için kredi çekiyoruz 🙄 o yüzden içinde var mı yok mu bilmiyoruz
  • 10-12-2019, 10:07:41
    #3
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    Durum her yerde böyle. Hele yedikten sonra bir gün mide ağrısı çekiyorum. Kullandıkları yağ, yağ değil sanırım yanmış motor yağı... Piyasa da ne at ne eşek kaldı. Gıda teröristleri her yerde...
  • 10-12-2019, 10:09:09
    #4
    Alacaklarını sade alıp, yanına kalıp peynir ve zeytin alıp öyle yemeyi dene
  • 10-12-2019, 10:11:59
    #5
    Artık pastanelerden birşey alınmaz en temizi yine simit. Hanım sağolsun sodayla poğaça yapıyor arada pamuk gibi onu yiyoruz 🙂
  • 10-12-2019, 10:11:45
    #6
    SEO & PR 5421044962
    imgvia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bizim burada sade poğaça 2tlden başlıyor. Kıymalı açma almak için kredi çekiyoruz 🙄 o yüzden içinde var mı yok mu bilmiyoruz
    Yolum düşerse bir gün ısmarlayım ne varmış diye bakarız
  • 10-12-2019, 10:13:30
    #7
    SEO & PR 5421044962
    TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Durum her yerde böyle. Hele yedikten sonra bir gün mide ağrısı çekiyorum. Kullandıkları yağ, yağ değil sanırım yanmış motor yağı... Piyasa da ne at ne eşek kaldı. Gıda teröristleri her yerde...
    Mide ağrısı yapmıyor Allah'tan o konuda şikayetim yok



    Fringe21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alacaklarını sade alıp, yanına kalıp peynir ve zeytin alıp öyle yemeyi dene
    Bunu deneyeceğim bir daha almak istersem



    delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Artık pastanelerden birşey alınmaz en temizi yine simit. Hanım sağolsun sodayla poğaça yapıyor arada pamuk gibi onu yiyoruz 🙂
    Bende yapacak yok genç yaşta kendimi yemek yapmaya vermek istemiyorum
  • 10-12-2019, 10:29:22
    #8
    TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Durum her yerde böyle. Hele yedikten sonra bir gün mide ağrısı çekiyorum. Kullandıkları yağ, yağ değil sanırım yanmış motor yağı... Piyasa da ne at ne eşek kaldı. Gıda teröristleri her yerde...
    Hocam o genelde margarin kaynaklı oluyor.Mide yanmalarının bu tip şeyleri yedikten sonra en temel sebebi margarin
  • 10-12-2019, 10:34:37
    #9
    bu sabah , istanbul anadolu yakası , eski adı ile suadiye lisesinin den bostancı minibüs yoluna çıkan cadde üzerinde sağ kolda, yanlış hatırlamıyorsam, "safranbolu" adında bir fırından, 1 peynirli poğaça 1 zeytinli açma aldım, mükemmeldi, geceden mide ağrısı şikayetim vardı o bile geçti, çok çok az ve muhtemelen iyi bir yağ kullanıyorlar.
    işini kaliteli ve dürüst yapanlarda var, para ile ilgisi yok, ve fiyatı tam hesaplıyamadım ama standart bir fiyatı vardı kesinlikle pahalı değildi.
    gıda işi, direkt insan sağlığı ile alakalı, kalp, şeker, damar hasatalıkları, kanser, hep yediğimiz gıdaların seneler boyunca yarattığı etki ile tetikleniyor.
    dolayısyla işini kaliteli yapan yerdena alın, bırakın 1-2 tl pahalı olsun, 1-2 tl ucuz olsun diye , tamamen kendi kazancına odaklanmış ve kalitesiz ürün satan yerlerden ürün almayın.
    25 seneden beri poğaça yerim, böyle poğaça görmedim, gidip tebrik edeceğim.