Sabah erken kalktım kahvaltı için açma poğaça almayi gittim.Her neyse patatesli kıymalı açma ve peynirli zeytinli poğaça ve simit aldım. (Hepsini ben yemedim 😁
Patetesli açmada biraz salça sürmüştür patates bulana aşk olsun hani patates tadı yoktu
Kıymalı açmada 3 parça soğan ve birkaç minik kıyma olduğundan şüpheli birseyler vardı onları yemedim 😁
Peynirli poğaça bir parça peynir çıktı
Zeytinli poğaça en bol malzemeli olandı tam 5.5 buçuk dilim zeytin çıktı
Şimdi sadece açma 1.25 TL Patetesli 1.75 TL Kıymalı ise 2 TL
Poğaça sade 1 tl peynirli ve zeytinli 1.5 TL
Şimdi diyorum ben sade alsam daha mı karlı oluyordum 😁😁 Bu birde pastaneden aldığım belediyenin satışını yapanlarınki durum farksız 😊
Sizde böyle çıkıyor mu yani yalnız olamam sanırım 😁 Sizde nasıl çıkıyor? Video çekmeye utandim yoksa atacaktım
Açmalar ve Poğaçalarda Bilin Bakalım Vardı?
16
●544
- 10-12-2019, 10:07:41Durum her yerde böyle. Hele yedikten sonra bir gün mide ağrısı çekiyorum. Kullandıkları yağ, yağ değil sanırım yanmış motor yağı... Piyasa da ne at ne eşek kaldı. Gıda teröristleri her yerde...
- 10-12-2019, 10:11:59Artık pastanelerden birşey alınmaz en temizi yine simit. Hanım sağolsun sodayla poğaça yapıyor arada pamuk gibi onu yiyoruz 🙂
- 10-12-2019, 10:11:45Yolum düşerse bir gün ısmarlayım ne varmış diye bakarızimgvia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-12-2019, 10:13:30Mide ağrısı yapmıyor Allah'tan o konuda şikayetim yokTahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bunu deneyeceğim bir daha almak istersemFringe21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende yapacak yok genç yaşta kendimi yemek yapmaya vermek istemiyorumdelikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-12-2019, 10:29:22Hocam o genelde margarin kaynaklı oluyor.Mide yanmalarının bu tip şeyleri yedikten sonra en temel sebebi margarinTahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-12-2019, 10:34:37bu sabah , istanbul anadolu yakası , eski adı ile suadiye lisesinin den bostancı minibüs yoluna çıkan cadde üzerinde sağ kolda, yanlış hatırlamıyorsam, "safranbolu" adında bir fırından, 1 peynirli poğaça 1 zeytinli açma aldım, mükemmeldi, geceden mide ağrısı şikayetim vardı o bile geçti, çok çok az ve muhtemelen iyi bir yağ kullanıyorlar.
işini kaliteli ve dürüst yapanlarda var, para ile ilgisi yok, ve fiyatı tam hesaplıyamadım ama standart bir fiyatı vardı kesinlikle pahalı değildi.
gıda işi, direkt insan sağlığı ile alakalı, kalp, şeker, damar hasatalıkları, kanser, hep yediğimiz gıdaların seneler boyunca yarattığı etki ile tetikleniyor.
dolayısyla işini kaliteli yapan yerdena alın, bırakın 1-2 tl pahalı olsun, 1-2 tl ucuz olsun diye , tamamen kendi kazancına odaklanmış ve kalitesiz ürün satan yerlerden ürün almayın.
25 seneden beri poğaça yerim, böyle poğaça görmedim, gidip tebrik edeceğim.
