Sabah erken kalktım kahvaltı için açma poğaça almayi gittim.Her neyse patatesli kıymalı açma ve peynirli zeytinli poğaça ve simit aldım. (Hepsini ben yemedim 😁
Patetesli açmada biraz salça sürmüştür patates bulana aşk olsun hani patates tadı yoktu
Kıymalı açmada 3 parça soğan ve birkaç minik kıyma olduğundan şüpheli birseyler vardı onları yemedim 😁
Peynirli poğaça bir parça peynir çıktı
Zeytinli poğaça en bol malzemeli olandı tam 5.5 buçuk dilim zeytin çıktı
Şimdi sadece açma 1.25 TL Patetesli 1.75 TL Kıymalı ise 2 TL
Poğaça sade 1 tl peynirli ve zeytinli 1.5 TL
Şimdi diyorum ben sade alsam daha mı karlı oluyordum 😁😁 Bu birde pastaneden aldığım belediyenin satışını yapanlarınki durum farksız 😊
Sizde böyle çıkıyor mu yani yalnız olamam sanırım 😁 Sizde nasıl çıkıyor? Video çekmeye utandim yoksa atacaktım