• 10-12-2019, 10:38:17
    #10
    delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Artık pastanelerden birşey alınmaz en temizi yine simit. Hanım sağolsun sodayla poğaça yapıyor arada pamuk gibi onu yiyoruz 🙂
    Onunda hilesi var hocam, Eskiden pekmeze bandırırlardı artık kaynatılmış glikoz ve bir tutam pekmeze bandırıyorlar.
  • 10-12-2019, 10:40:02
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bir yerden peynirli poğaçayı 1.5 a alıyordum peynir çok az vardı. Ertesi günlerde farklı yerden alayım dedim 1tl ve peyniri daha fazla. Bir çok yerden almaya çalışıyorum ben hangisi iyiyse ondan alırım sürekli. Bazen bozuyorlar işte değiştirmek istiyorsun. İçine insan gibi koysalar ona göre de fiyatını alsalar. Dediğiniz gibi çoğu yer resmen sade yediriyor illa yanına peynir zeytin almak şart.
  • 10-12-2019, 10:41:41
    #12
    SEO & PR 5421044962
    serhat_akan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu sabah , istanbul anadolu yakası , eski adı ile suadiye lisesinin den bostancı minibüs yoluna çıkan cadde üzerinde sağ kolda, yanlış hatırlamıyorsam, "safranbolu" adında bir fırından, 1 peynirli poğaça 1 zeytinli açma aldım, mükemmeldi, geceden mide ağrısı şikayetim vardı o bile geçti, çok çok az ve muhtemelen iyi bir yağ kullanıyorlar.
    işini kaliteli ve dürüst yapanlarda var, para ile ilgisi yok, ve fiyatı tam hesaplıyamadım ama standart bir fiyatı vardı kesinlikle pahalı değildi.
    gıda işi, direkt insan sağlığı ile alakalı, kalp, şeker, damar hasatalıkları, kanser, hep yediğimiz gıdaların seneler boyunca yarattığı etki ile tetikleniyor.
    dolayısyla işini kaliteli yapan yerdena alın, bırakın 1-2 tl pahalı olsun, 1-2 tl ucuz olsun diye , tamamen kendi kazancına odaklanmış ve kalitesiz ürün satan yerlerden ürün almayın.
    25 seneden beri poğaça yerim, böyle poğaça görmedim, gidip tebrik edeceğim.
    Afiyet olsun da ben kaç yıldır poğaça vs yediğimi bilmiyorum yaş 27 oldu herhalde bir 20 yılı vardır

    Aldığımız yer temiz mide ağrısı vs çekmedim hiç ama iç malzeemsi yok gibi



    Winman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir yerden peynirli poğaçayı 1.5 a alıyordum peynir çok az vardı. Ertesi günlerde farklı yerden alayım dedim 1tl ve peyniri daha fazla. Bir çok yerden almaya çalışıyorum ben hangisi iyiyse ondan alırım sürekli. Bazen bozuyorlar işte değiştirmek istiyorsun. İçine insan gibi koysalar ona göre de fiyatını alsalar. Dediğiniz gibi çoğu yer resmen sade yediriyor illa yanına peynir zeytin almak şart.
    Mahalle içinde olunca tek yerden ya da satan bir kaç yer oluyor.Yani başka yerden almam için en az 7 tl yol parası vermeye gerek yok. Ama dışardan olursa aldığım kaliteli güzel yerler var
  • 10-12-2019, 10:43:48
    #13
    Genelde böyle oluyor sağlıksız şeyler dikkat etmek lazım ( nerdeyse her sabah yiyorum
  • 10-12-2019, 10:45:27
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Bu konuda çok düzenbazlık yapıldığı kesin. Denetim de olmayınca kafalarına göre at koşturuyorlar.Kaşarlı poğaça içine gıdım kadar kaşarı koyup eritiyorlar ayrıca zeytin tanesi olması gerekirsen çok az zeytin ezmesi sürüyorlar. Bu yapılan hak yemekten çok dolandırıcılığa bile giriyor.
  • 10-12-2019, 10:47:27
    #15
    SEO & PR 5421044962
    akafo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Genelde böyle oluyor sağlıksız şeyler dikkat etmek lazım ( nerdeyse her sabah yiyorum
    Hocam olay sağlık değil iç malzeme az konu gıda terörü döndü 😁
    Bunca yıl alırım ama Son zamanlarda iç malzeme azaldı



    Serdal_Altundal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu konuda çok düzenbazlık yapıldığı kesin. Denetim de olmayınca kafalarına göre at koşturuyorlar.Kaşarlı poğaça içine gıdım kadar kaşarı koyup eritiyorlar ayrıca zeytin tanesi olması gerekirsen çok az zeytin ezmesi sürüyorlar. Bu yapılan hak yemekten çok dolandırıcılığa bile giriyor.
    Aslında böyle değildi önceden iyiydi ama her geçen gün azaldı olay zaten sağlık değil kaç yıldır aldım birşey olmadı bunu demek istemedim
    Zeytin ezmeside olmuyor bence sade zeytin varsa alırım
  • 10-12-2019, 22:14:58
    #16
    Fatih'te millet caddesinde Seyran pastenesinin dereotlu poğaçasını özledim konuyu görünce.
  • 10-12-2019, 22:20:43
    #17
    Simit al hocam simitin içine peynir sür, çikolata sür öyle ye