delikanli53 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Açmalar ve Poğaçalarda Bilin Bakalım Vardı?
16
●544
- 10-12-2019, 10:38:17Onunda hilesi var hocam, Eskiden pekmeze bandırırlardı artık kaynatılmış glikoz ve bir tutam pekmeze bandırıyorlar.
- 10-12-2019, 10:40:02Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Bir yerden peynirli poğaçayı 1.5 a alıyordum peynir çok az vardı. Ertesi günlerde farklı yerden alayım dedim 1tl ve peyniri daha fazla. Bir çok yerden almaya çalışıyorum ben hangisi iyiyse ondan alırım sürekli. Bazen bozuyorlar işte değiştirmek istiyorsun. İçine insan gibi koysalar ona göre de fiyatını alsalar. Dediğiniz gibi çoğu yer resmen sade yediriyor illa yanına peynir zeytin almak şart.
- 10-12-2019, 10:41:41Afiyet olsun da ben kaç yıldır poğaça vs yediğimi bilmiyorum yaş 27 olduserhat_akan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
herhalde bir 20 yılı vardır
Aldığımız yer temiz mide ağrısı vs çekmedim hiç ama iç malzeemsi yok gibi
Mahalle içinde olunca tek yerden ya da satan bir kaç yer oluyor.Yani başka yerden almam için en az 7 tl yol parası vermeye gerek yok.Winman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ama dışardan olursa aldığım kaliteli güzel yerler var
- 10-12-2019, 10:45:27Üyeliği durdurulduBu konuda çok düzenbazlık yapıldığı kesin. Denetim de olmayınca kafalarına göre at koşturuyorlar.Kaşarlı poğaça içine gıdım kadar kaşarı koyup eritiyorlar ayrıca zeytin tanesi olması gerekirsen çok az zeytin ezmesi sürüyorlar. Bu yapılan hak yemekten çok dolandırıcılığa bile giriyor.
- 10-12-2019, 10:47:27Hocam olay sağlık değil iç malzeme az konu gıda terörü döndü 😁akafo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bunca yıl alırım ama Son zamanlarda iç malzeme azaldı
Aslında böyle değildi önceden iyiydi ama her geçen gün azaldı olay zaten sağlık değil kaç yıldır aldım birşey olmadı bunu demek istemedimSerdal_Altundal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zeytin ezmeside olmuyor bence sade zeytin varsa alırım

herhalde bir 20 yılı vardır 