akafo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Genelde böyle oluyor sağlıksız şeyler dikkat etmek lazım ( nerdeyse her sabah yiyorum
Hocam olay sağlık değil iç malzeme az konu gıda terörü döndü 😁
Bunca yıl alırım ama Son zamanlarda iç malzeme azaldı



Serdal_Altundal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu konuda çok düzenbazlık yapıldığı kesin. Denetim de olmayınca kafalarına göre at koşturuyorlar.Kaşarlı poğaça içine gıdım kadar kaşarı koyup eritiyorlar ayrıca zeytin tanesi olması gerekirsen çok az zeytin ezmesi sürüyorlar. Bu yapılan hak yemekten çok dolandırıcılığa bile giriyor.
Aslında böyle değildi önceden iyiydi ama her geçen gün azaldı olay zaten sağlık değil kaç yıldır aldım birşey olmadı bunu demek istemedim
Zeytin ezmeside olmuyor bence sade zeytin varsa alırım