Bir yerden peynirli poğaçayı 1.5 a alıyordum peynir çok az vardı. Ertesi günlerde farklı yerden alayım dedim 1tl ve peyniri daha fazla. Bir çok yerden almaya çalışıyorum ben hangisi iyiyse ondan alırım sürekli. Bazen bozuyorlar işte değiştirmek istiyorsun. İçine insan gibi koysalar ona göre de fiyatını alsalar. Dediğiniz gibi çoğu yer resmen sade yediriyor illa yanına peynir zeytin almak şart.