Bu konuda çok düzenbazlık yapıldığı kesin. Denetim de olmayınca kafalarına göre at koşturuyorlar.Kaşarlı poğaça içine gıdım kadar kaşarı koyup eritiyorlar ayrıca zeytin tanesi olması gerekirsen çok az zeytin ezmesi sürüyorlar. Bu yapılan hak yemekten çok dolandırıcılığa bile giriyor.