delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Artık pastanelerden birşey alınmaz en temizi yine simit. Hanım sağolsun sodayla poğaça yapıyor arada pamuk gibi onu yiyoruz 🙂
Onunda hilesi var hocam, Eskiden pekmeze bandırırlardı artık kaynatılmış glikoz ve bir tutam pekmeze bandırıyorlar.