Durum her yerde böyle. Hele yedikten sonra bir gün mide ağrısı çekiyorum. Kullandıkları yağ, yağ değil sanırım yanmış motor yağı... Piyasa da ne at ne eşek kaldı. Gıda teröristleri her yerde...
Hocam o genelde margarin kaynaklı oluyor.Mide yanmalarının bu tip şeyleri yedikten sonra en temel sebebi margarin