TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Durum her yerde böyle. Hele yedikten sonra bir gün mide ağrısı çekiyorum. Kullandıkları yağ, yağ değil sanırım yanmış motor yağı... Piyasa da ne at ne eşek kaldı. Gıda teröristleri her yerde...
Mide ağrısı yapmıyor Allah'tan o konuda şikayetim yok



Fringe21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Alacaklarını sade alıp, yanına kalıp peynir ve zeytin alıp öyle yemeyi dene
Bunu deneyeceğim bir daha almak istersem



delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Artık pastanelerden birşey alınmaz en temizi yine simit. Hanım sağolsun sodayla poğaça yapıyor arada pamuk gibi onu yiyoruz 🙂
Bende yapacak yok genç yaşta kendimi yemek yapmaya vermek istemiyorum