• 04-12-2019, 00:47:21
    #1
    Dostlar selam;

    https://www.r10.net/forum-disi-sikay...yavasligi.html

    hatırlayanlar olacaktır.Hala kargom aynı yerde bekliyor.Hepsiburada ve ptt ye defalarca kayıt oluşturmama rağmen hala kargoda hareketlenme yok.Ürün değerli 7-8.xxx tl civarlarında olduğu için artık bir an önce bu kargoyu almak istiyorum.Bu süreci hızlandırmanın bir yolu var mı? Ayın 26 sından beri Anadolu yakası kim ptt de bekliyor kargom.Şaka gibi cidden sinirden uyuyamıyorum geceleri.Yöntem bilen eden falan varsa söyler misiniz rica etsem?

    Not: Kampanya haftası yoğunluk vs.. tarzı durumları artık çok doğru bulmuyorum değerli arkadaşlar.Aynı haftada farklı 2 şirketten (Amazon,trendyol) farklı 2 ürün aldım ve 2 farklı kargo şirketiyle geldi. (Yurtiçi,MNG) 2 side en geç 2-3 gün arasında kargomu getirdi.
  • 04-12-2019, 00:48:37
    #2
    sağlam gelsinde. bir sürü deforme ürün geldi bana birde iadesiyle uğraşıyom
  • 04-12-2019, 01:04:19
    #3
    Hocam gördüğüm kadarıyla şikayet sitelerinden çok korkuyorlar. Size tavsiyem sikayetvar ve https://kargotakiptr.com/ sitesine şikayet oluşturun. Keşke böyle şeyler yaptırmasalarda adam gibi işlerini yapsalar ama mecbur bırakıyorlar.

    siyahh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostlar selam;

    https://www.r10.net/forum-disi-sikay...yavasligi.html

    hatırlayanlar olacaktır.Hala kargom aynı yerde bekliyor.Hepsiburada ve ptt ye defalarca kayıt oluşturmama rağmen hala kargoda hareketlenme yok.Ürün değerli 7-8.xxx tl civarlarında olduğu için artık bir an önce bu kargoyu almak istiyorum.Bu süreci hızlandırmanın bir yolu var mı? Ayın 26 sından beri Anadolu yakası kim ptt de bekliyor kargom.Şaka gibi cidden sinirden uyuyamıyorum geceleri.Yöntem bilen eden falan varsa söyler misiniz rica etsem?

    Not: Kampanya haftası yoğunluk vs.. tarzı durumları artık çok doğru bulmuyorum değerli arkadaşlar.Aynı haftada farklı 2 şirketten (Amazon,trendyol) farklı 2 ürün aldım ve 2 farklı kargo şirketiyle geldi. (Yurtiçi,MNG) 2 side en geç 2-3 gün arasında kargomu getirdi.
  • 04-12-2019, 01:08:25
    #4
    Ben erken getirmesinde değilim, bir şekilde geliyor ama sabahın 6sında geldik evde yoktuk bahaneleri beni benden alıyor. Sabahın 6 sında hangi kargo şirketi çalışıyor acaba çok merak ediyorum. Sırf evime kadar gelmemek için ellerinden geleni yapıyorlar. Daha geçen gün aynı sorundan dolayı kargoyu iade edeceklerdi gidip kendim almak zorunda kaldım.
  • 04-12-2019, 01:09:28
    #5
    ürünü teslim almanızın başka bir yöntemi var. Nerede bekliyorsa, orada beklesin diye telefonla ulaş, çıkarmasınlar yola, gelip alıyorum diyeceksin, en son cümleye de sizin getireceğiniz kargoyu da, dağıtımını da diyeceksin ( şaka bir yana öyle bir şey deme ) git kendin al en iyisi, adanadan istanbul harem otobüsüne bin, haremden de gideceğin yere git al otobüse bin daha çabuk alırsn
  • 04-12-2019, 01:15:24
    #6
    Çok sıkıntı durum. Çözüm değil ama 2 sene önce kargoda telefon kayboldu, 2 hafta bizi uğraştırdılar. Geldi gelecek felan. Neyse ortağım da çok iyi adamdır ama agresiftir böyle durumlarda sabrı taştımı problem adam oluyor. Gitti kargoya kimseye dokunmadan masa sandalye pc kırdı gecirdi sonrada bi sandalyeye oturup kargomu getirin bekliyorum dedi 😅 15dk sonra telefon icin yazdigimiz tutanakta ki parayi verdiler. 2 gün sonra kargo şubesinin müdürü geldi. Bizim spor salonunun üyesiymiş bilmiyoduk da. Dedi ki sizin telefonu kurye çaldı biliyoz ama ne kurye işten atiliyor nede merkez kargonun parasini ödemek istemiyordu size. Meğer o gün bölge sorumlusu teftişe gelmiş o yıkım esnasında da oradaymış adam korkudan parayı 15dk icinde verdirmiş .) Şimdi bu yöntem tabikide yanlış tabi ki de yapılmamalı ama neden insanı aptal yerine koyup bu gün git yarın gel yapıyorsunuz ki dimi. Sizin yazıyı okuyunca aklıma geldi sinirlendim yazayım dedim 😅
  • 04-12-2019, 01:17:15
    #7
    phpxtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam gördüğüm kadarıyla şikayet sitelerinden çok korkuyorlar. Size tavsiyem sikayetvar ve https://kargotakiptr.com/ sitesine şikayet oluşturun. Keşke böyle şeyler yaptırmasalarda adam gibi işlerini yapsalar ama mecbur bırakıyorlar.
    Hocam ptt nin kendi sitesine,hepsiburada'ya falan hep kayıt oluşturdum.Şimdi şikayetvar'a da yazdım.Artık iyice sıkıldım gerçekten.Tuvalet kağıdı alanların bile siparişleri teslim ediliyor ayıptır terbiyesizliktir ya.Madem altından kalkamayacaksın neden kargoya taşıma belgesi düzenliyorsun?! Bırak firma başkasına versin kargoya (satıcı hepsiburada)



    Fitdanisman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok sıkıntı durum. Çözüm değil ama 2 sene önce kargoda telefon kayboldu, 2 hafta bizi uğraştırdılar. Geldi gelecek felan. Neyse ortağım da çok iyi adamdır ama agresiftir böyle durumlarda sabrı taştımı problem adam oluyor. Gitti kargoya kimseye dokunmadan masa sandalye pc kırdı gecirdi sonrada bi sandalyeye oturup kargomu getirin bekliyorum dedi 😅 15dk sonra telefon icin yazdigimiz tutanakta ki parayi verdiler. 2 gün sonra kargo şubesinin müdürü geldi. Bizim spor salonunun üyesiymiş bilmiyoduk da. Dedi ki sizin telefonu kurye çaldı biliyoz ama ne kurye işten atiliyor nede merkez kargonun parasini ödemek istemiyordu size. Meğer o gün bölge sorumlusu teftişe gelmiş o yıkım esnasında da oradaymış adam korkudan parayı 15dk icinde verdirmiş .) Şimdi bu yöntem tabikide yanlış tabi ki de yapılmamalı ama neden insanı aptal yerine koyup bu gün git yarın gel yapıyorsunuz ki dimi. Sizin yazıyı okuyunca aklıma geldi sinirlendim yazayım dedim 😅
    İçime kurt düşürdün hocam Her saat artık f5 yapmaktan yoruldum.Kargo daha 8 gündür yola bile çıkmamış hala ptt deposunda bekliyor anadolu yakasında sen düşün

    sosyalortak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ürünü teslim almanızın başka bir yöntemi var. Nerede bekliyorsa, orada beklesin diye telefonla ulaş, çıkarmasınlar yola, gelip alıyorum diyeceksin, en son cümleye de sizin getireceğiniz kargoyu da, dağıtımını da diyeceksin ( şaka bir yana öyle bir şey deme ) git kendin al en iyisi, adanadan istanbul harem otobüsüne bin, haremden de gideceğin yere git al otobüse bin daha çabuk alırsn
    Hocam kargo daha Anadolu Yakası KİM deposundan çıkmamış ki Bırak şubeye gelmeyi ürün daha yola bile çıkmamış 7-8 gündür sen düşün.
  • 04-12-2019, 01:35:46
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    PTT kargo takip sayfasının ekran görüntüsünü konuya ekler misin ?
  • 04-12-2019, 01:39:19
    #9
    SLiM_BoY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    PTT kargo takip sayfasının ekran görüntüsünü konuya ekler misin ?
    http://prntscr.com/q5t44j

    buyur hocam