Çok sıkıntı durum. Çözüm değil ama 2 sene önce kargoda telefon kayboldu, 2 hafta bizi uğraştırdılar. Geldi gelecek felan. Neyse ortağım da çok iyi adamdır ama agresiftir böyle durumlarda sabrı taştımı problem adam oluyor. Gitti kargoya kimseye dokunmadan masa sandalye pc kırdı gecirdi sonrada bi sandalyeye oturup kargomu getirin bekliyorum dedi 😅 15dk sonra telefon icin yazdigimiz tutanakta ki parayi verdiler. 2 gün sonra kargo şubesinin müdürü geldi. Bizim spor salonunun üyesiymiş bilmiyoduk da. Dedi ki sizin telefonu kurye çaldı biliyoz ama ne kurye işten atiliyor nede merkez kargonun parasini ödemek istemiyordu size. Meğer o gün bölge sorumlusu teftişe gelmiş o yıkım esnasında da oradaymış adam korkudan parayı 15dk icinde verdirmiş .) Şimdi bu yöntem tabikide yanlış tabi ki de yapılmamalı ama neden insanı aptal yerine koyup bu gün git yarın gel yapıyorsunuz ki dimi. Sizin yazıyı okuyunca aklıma geldi sinirlendim yazayım dedim 😅