Ben erken getirmesinde değilim, bir şekilde geliyor ama sabahın 6sında geldik evde yoktuk bahaneleri beni benden alıyor. Sabahın 6 sında hangi kargo şirketi çalışıyor acaba çok merak ediyorum. Sırf evime kadar gelmemek için ellerinden geleni yapıyorlar. Daha geçen gün aynı sorundan dolayı kargoyu iade edeceklerdi gidip kendim almak zorunda kaldım.