• 03-12-2019, 15:39:32
    #1
    Selamlar.
    Forum içerisinde işsiz olan var mı? Bu durumları ne zamandan beridir yaşıyorsunuz? Ne zamandan beridir işsiz güçsüz hayat sürdürüyorsunuz?
    Not : iş çok beğenmiyor vs gibi kelimeler kullanmayın, iş yok.
    Durumu şu entry açıklıyor:
  • 03-12-2019, 15:44:32
    #2
    Allaha şükür iyi diyelim. En azından ihtiyacım olan her şeyi alabiliyor, masraflarımı karşılayabiliyorum. Daha iyi zamanlarım oldu mu, hayır olmadı. Her ay işler daha da artarak katlanıyor.
    Allah işi olmayana sabır versin. Cidden zor bir durum.
  • 03-12-2019, 15:45:04
    #3
    Sürekli iş değiştiren biri olarak şunları söyleyeyim ;

    Ya kendinizi pazarlamayı bilmiyorsunuz ya da işi bilmiyorsunuz

    Ek Olarak : Yaşadığımız ülke şartları gereği evet her şey bir tık zor (kimine göre) ama bu zorluk içinde işsizlik diye bir kavram yok ekmeğini herkes bir yerlerden çıkarıyor arkadaşlar şimdi diyeceksiniz madem öyle sen neden sürekli iş değiştiriyosun ? Ben sürekli bir yerde kalmaktan sıkılıyorum benim için her bilgi bir bilezik ben bileziğimi takıp çıkıyorum kısacası önüme bakıyorum.
  • 03-12-2019, 15:48:05
    #4
    Birçok sektörde işsizlik problemi olduğu doğru. Böyle durumlarda, işsizliğin nispeten daha az olduğu alanlarda kendimizi geliştirmeye çalışmak en mantıklı karar olacaktır.
    Dilimizi geliştirmeliyiz, seçtiğimiz alanda insanlar neler yapıyor bunları takip edip kendimizi o alanda geliştirmeliyiz.
    Birçok soruya yanıt aramalıyız. Örneğin, sektörün önde gelen şirketleri neyi nasıl üretiyor, ne tür insanlarla çalışmak istiyorlar, hangi teknolojileri kullanıyorlar vs.

    Yazımın başında da dediğim gibi işsizlik var fakat işsizliğin olduğu bu ortamda, iş bulmak da yine bizim elimizdedir.
  • 03-12-2019, 16:19:43
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Kaç aydır yaşadığımı bıle hatırlamiyorum burda nadir iş yeri zaten kışın çalişacak fabrika bile yok il dısı oluyor gelin bi görüşelim oluyor param yok gidemiyorum daha çok kömür taşima ev eşyası idare ediyom bakalım ne olacak böyle böyle.
  • 03-12-2019, 17:12:13
    #6
    Taze işsiz sayılırım istifayı yeni verdim ihbar süremi bekliyorum hakkımda hayırlısı olsun, şu istifa kararını almak ayrı işyerine istifa edeceğini söylemek ayrı ihbar süremi çalışmak ayrı bir dert.. birde yeni bir iş bulmak daha o aşamaya geçip özgürlüğümü alamadım.
  • 03-12-2019, 17:21:02
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Garsonluk, fabrikada kalite kontrol, lojistik, satış danışmanlığı ve mağaza yöneticiliği yaptım şu ana kadar. En son geçen ay mağaza kapandı, şimdi askere gideceğim ama dönüş için endişeliyim.
  • 03-12-2019, 17:24:54
    #8
    şurada 20-30 sene daha yaşayıp giideceğiz zaten ugraştıgımız bir sürü şey var kafaya takmadanda yaşanmıyor
  • 04-12-2019, 01:26:10
    #9
    Üyeliği durduruldu
    tunatun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şurada 20-30 sene daha yaşayıp giideceğiz zaten ugraştıgımız bir sürü şey var kafaya takmadanda yaşanmıyor
    rampapapam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Garsonluk, fabrikada kalite kontrol, lojistik, satış danışmanlığı ve mağaza yöneticiliği yaptım şu ana kadar. En son geçen ay mağaza kapandı, şimdi askere gideceğim ama dönüş için endişeliyim.
    Mfile adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Taze işsiz sayılırım istifayı yeni verdim ihbar süremi bekliyorum hakkımda hayırlısı olsun, şu istifa kararını almak ayrı işyerine istifa edeceğini söylemek ayrı ihbar süremi çalışmak ayrı bir dert.. birde yeni bir iş bulmak daha o aşamaya geçip özgürlüğümü alamadım.
    Alicanklc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaç aydır yaşadığımı bıle hatırlamiyorum burda nadir iş yeri zaten kışın çalişacak fabrika bile yok il dısı oluyor gelin bi görüşelim oluyor param yok gidemiyorum daha çok kömür taşima ev eşyası idare ediyom bakalım ne olacak böyle böyle.
    maviuan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Birçok sektörde işsizlik problemi olduğu doğru. Böyle durumlarda, işsizliğin nispeten daha az olduğu alanlarda kendimizi geliştirmeye çalışmak en mantıklı karar olacaktır.
    Dilimizi geliştirmeliyiz, seçtiğimiz alanda insanlar neler yapıyor bunları takip edip kendimizi o alanda geliştirmeliyiz.
    Birçok soruya yanıt aramalıyız. Örneğin, sektörün önde gelen şirketleri neyi nasıl üretiyor, ne tür insanlarla çalışmak istiyorlar, hangi teknolojileri kullanıyorlar vs.

    Yazımın başında da dediğim gibi işsizlik var fakat işsizliğin olduğu bu ortamda, iş bulmak da yine bizim elimizdedir.
    WhiteRed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sürekli iş değiştiren biri olarak şunları söyleyeyim ;

    Ya kendinizi pazarlamayı bilmiyorsunuz ya da işi bilmiyorsunuz

    Ek Olarak : Yaşadığımız ülke şartları gereği evet her şey bir tık zor (kimine göre) ama bu zorluk içinde işsizlik diye bir kavram yok ekmeğini herkes bir yerlerden çıkarıyor arkadaşlar şimdi diyeceksiniz madem öyle sen neden sürekli iş değiştiriyosun ? Ben sürekli bir yerde kalmaktan sıkılıyorum benim için her bilgi bir bilezik ben bileziğimi takıp çıkıyorum kısacası önüme bakıyorum.
    Hymelanos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allaha şükür iyi diyelim. En azından ihtiyacım olan her şeyi alabiliyor, masraflarımı karşılayabiliyorum. Daha iyi zamanlarım oldu mu, hayır olmadı. Her ay işler daha da artarak katlanıyor.
    Allah işi olmayana sabır versin. Cidden zor bir durum.
    2009 yılı idi henüz 17 yaşımdayım

    İlk ve son para sıkıntısı çektiğim zamanlar bir aşk ugruna aileye rest çekilmiş oradan gelen ufak tefek nakit elimin tersi ile itilmiş gitmişiz kızın peşine bursaya ne bir tanıdık var nede akraba ee kızın evinde zaten kalamazsın ailesine ne diyeceksin Selam ben içgüveysi mi ?
    Şartlar kötü cebimde biraz bozukluk eski tuşlu bir telefon onu satsan kız ile iletişim kopucak satamazsın
    kalacak yer camii evet camii ama hava soğuk insanın beline nasıl bir ağrı saplanıyor tahmin edemessiniz
    Vazgeçmek yok lakin kararlıyız kızda görmeli fedakarlığımızı elbet bir çaresini bulucaz buğune kadar bulmadık mı
    o gün şansım yaver gitti sokakta işsiz güçsüz gezerken bursadan balıkesir de bir otele çalışan insanlarla tanıştım telefon ile davet yapıyorladı hediye tatil veriyorlar otele götürüyorlar tur ile orada da devremülk satıyorlar pazarlama yani ama 17 yaşındayım beni aralarına alırlar mı dedim bunlar öyle bir kaç sohbetim olmuş müdürleri ile bana bir hat verdiler sadece ve bir liste bir ton numara olan
    aslında mantığı erken kavradım beni hemen işe almalarından kavradım prim verecekti maaş yoktu internetten de anlıyorum tabi evde devamlı pc başında vakit gecirenlerdendi ultima online da server açmış web site forum işlerine 10-12 yaşında bunun sayesinde başlamıştım Oynayanlar bilir beki (Stormuo) oradaki Lucas bendim admin olan 250 online'ı olan bir server dı işte
    Adama dedim ki bana prim vs verme numarada verme o numaları toplamak için başkaları çalışıyor sistemlerinde ayrı bir iş yükü
    sadece hat ver birde 100 TL ver 1 haftada zaman ver sonra her aile içinde 50 TL ver prim istemiyorum am peşin ver
    kendi problemimi çözecek bir anlaşma yaptım kıscası bana teklif ettikleri gibi satın almalarını beklemedim davet ettiğim ailelerin bekleseydim prim ile idi bir satış için 300 - 500 tl ödeniyordu ama 1 ay bekleyecektim iptal vs sorunu olacaktı zaten öyle bir zamanım yoktu inadımdan soguktan donabilir gerçekten açlıktan ölebilirdim.
    Adamın ismi ömer yener hayko cepkine benzer güvendi o gün yaptı isteklerimi ve o gün doğru insana güvendi
    ilk geliştirdiğim iş modelim ise forum üzerinden devremülklere aile davet etmekti 3 gün hediye tatil ve bedava yemek hemde bunu internetin gücünü kullanarak yapmak
    Ultima online daki eskiden Gm leri olduğum cocuklara donanım haber konuma yorum yaptırdım kırmadılar beni
    Zaten donanım haber bedavalara hasta o dönem devremülklerin ismi hiç kirlenmemiş
    o bana verilen 1 haftada donanımhaber den 20 aile buldum 10 kişinin yaptığını tek başıma yapmış oldum haftaya tura katılmak isteyen max 20 aile davet edebilirsin demişlerdi ertesi haftaya bile rezervasyon aldım
    1.000TL mi kazandım. 1000 TL çok iyi para o dönem camide yatan cocuk çoktan ehliyetli çalışan bulmuş (yeni başladığım sektördeki o çocuklar) araba kiralamış yine onun kimliği üzerinden (17 yaşındayken oteller almıyordu) ufak bir pansiyon tutmuştu. bu da böyle bir anımdır işte.