Kaç aydır yaşadığımı bıle hatırlamiyorum burda nadir iş yeri zaten kışın çalişacak fabrika bile yok il dısı oluyor gelin bi görüşelim oluyor param yok gidemiyorum daha çok kömür taşima ev eşyası idare ediyom bakalım ne olacak böyle böyle.