Sürekli iş değiştiren biri olarak şunları söyleyeyim ;

Ya kendinizi pazarlamayı bilmiyorsunuz ya da işi bilmiyorsunuz

Ek Olarak : Yaşadığımız ülke şartları gereği evet her şey bir tık zor (kimine göre) ama bu zorluk içinde işsizlik diye bir kavram yok ekmeğini herkes bir yerlerden çıkarıyor arkadaşlar şimdi diyeceksiniz madem öyle sen neden sürekli iş değiştiriyosun ? Ben sürekli bir yerde kalmaktan sıkılıyorum benim için her bilgi bir bilezik ben bileziğimi takıp çıkıyorum kısacası önüme bakıyorum.