Taze işsiz sayılırım istifayı yeni verdim ihbar süremi bekliyorum hakkımda hayırlısı olsun, şu istifa kararını almak ayrı işyerine istifa edeceğini söylemek ayrı ihbar süremi çalışmak ayrı bir dert.. birde yeni bir iş bulmak daha o aşamaya geçip özgürlüğümü alamadım.