Selamlar.
Forum içerisinde işsiz olan var mı? Bu durumları ne zamandan beridir yaşıyorsunuz? Ne zamandan beridir işsiz güçsüz hayat sürdürüyorsunuz?
Not : iş çok beğenmiyor vs gibi kelimeler kullanmayın, iş yok.
Durumu şu entry açıklıyor: