Birçok sektörde işsizlik problemi olduğu doğru. Böyle durumlarda, işsizliğin nispeten daha az olduğu alanlarda kendimizi geliştirmeye çalışmak en mantıklı karar olacaktır.
Dilimizi geliştirmeliyiz, seçtiğimiz alanda insanlar neler yapıyor bunları takip edip kendimizi o alanda geliştirmeliyiz.
Birçok soruya yanıt aramalıyız. Örneğin, sektörün önde gelen şirketleri neyi nasıl üretiyor, ne tür insanlarla çalışmak istiyorlar, hangi teknolojileri kullanıyorlar vs.

Yazımın başında da dediğim gibi işsizlik var fakat işsizliğin olduğu bu ortamda, iş bulmak da yine bizim elimizdedir.