• 02-12-2019, 19:36:29
    #37
    Mühendisliği bilmiyorum da, diploma kiralayarak hukuk bürosu açan var İstanbul'da.
  • 02-12-2019, 19:36:16
    #38
    cnazade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben mantıkla ilerlediğini düşünüyordum ama şuan bu yorumunla gördüm ki gerçekten bilgi düzeyin sıfırın altında o yüzden seninle münakaşaya girmeyeceğim.
    o statüyü para ile alabilrsiniz. Türkiye'de geçer geçmez ama aldığınız kurumun diploması nerelerde geçerse, oralarda o statüyü kazanırsınız. Sıfırın altında falan da değil bilgim. İnsanları bu şekilde gereksiz psikoloji baskısı altına alıp,onları haksız gösterip, bilgi seviyem dahilinde değilsin diyip, çekip gitmeye hakkınız yok. Madem hiç konunun altına yazıp, salça olmayacaksınız ! İKİNCİ NOKTA
  • 02-12-2019, 19:38:38
    #39
    LordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mühendisliği bilmiyorum da, diploma kiralayarak hukuk bürosu açan var İstanbul'da.
    eczacılıkta da yapılabiliyor. Hukuken ne kadar doğrudur ne kadar yanlıştır bilemem ama kiralayan kişi davalara giremez diye düşünüyorum. Yanında istihdam ettiği avukatlar vasıtası ile çözerler o işide
  • 02-12-2019, 19:40:02
    #40
    sosyalortak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eczacılıkta da yapılabiliyor. Hukuken ne kadar doğrudur ne kadar yanlıştır bilemem ama kiralayan kişi davalara giremez diye düşünüyorum. Yanında istihdam ettiği avukatlar vasıtası ile çözerler o işide
    Dava değil hocam, icra çalışıyorlar genelde.
  • 02-12-2019, 19:41:10
    #41
    CihanAksoy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mühendislik okuyarak değil isteyerek, çalışarak olunan bir meslektir. Artık birçok mühendislik sektöründe diploma yerine "tecrübe" sorulmaktadır. Şuan nereye başvurursanız başvurun diploma sormayacaklar çünkü diploma ile mühendis olunamadığını tüm dünya çoktan öğrendi. Doktor, avukat v.s T.C. kanunlarının şart koştuğundan dolayı alınması mecburidir. Zira avukatlık diploması olmayıp, yüzlerce avukatı susturacak bilgide insanlar tanıyorum.
    Hocam, kendi diplomamda yazan bilgiyi sizlere vereyim. XXXX İl Doğumlu XXX XXX XXX Türkiye Cumhuriyeti Kanunlarının verdiği hak ve yetkilerden yararlanmak üzere bu önlisans derecesi almaya hak kazanmıştır