sosyalortak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
eczacılıkta da yapılabiliyor. Hukuken ne kadar doğrudur ne kadar yanlıştır bilemem ama kiralayan kişi davalara giremez diye düşünüyorum. Yanında istihdam ettiği avukatlar vasıtası ile çözerler o işide
Dava değil hocam, icra çalışıyorlar genelde.