CihanAksoy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mühendislik okuyarak değil isteyerek, çalışarak olunan bir meslektir. Artık birçok mühendislik sektöründe diploma yerine "tecrübe" sorulmaktadır. Şuan nereye başvurursanız başvurun diploma sormayacaklar çünkü diploma ile mühendis olunamadığını tüm dünya çoktan öğrendi. Doktor, avukat v.s T.C. kanunlarının şart koştuğundan dolayı alınması mecburidir. Zira avukatlık diploması olmayıp, yüzlerce avukatı susturacak bilgide insanlar tanıyorum.
Hocam, kendi diplomamda yazan bilgiyi sizlere vereyim. XXXX İl Doğumlu XXX XXX XXX Türkiye Cumhuriyeti Kanunlarının verdiği hak ve yetkilerden yararlanmak üzere bu önlisans derecesi almaya hak kazanmıştır