Ben mantıkla ilerlediğini düşünüyordum ama şuan bu yorumunla gördüm ki gerçekten bilgi düzeyin sıfırın altında

o yüzden seninle münakaşaya girmeyeceğim.
o statüyü para ile alabilrsiniz. Türkiye'de geçer geçmez ama aldığınız kurumun diploması nerelerde geçerse, oralarda o statüyü kazanırsınız. Sıfırın altında falan da değil bilgim. İnsanları bu şekilde gereksiz psikoloji baskısı altına alıp,onları haksız gösterip, bilgi seviyem dahilinde değilsin diyip, çekip gitmeye hakkınız yok. Madem hiç konunun altına yazıp, salça olmayacaksınız ! İKİNCİ NOKTA