Mühendisliği bilmiyorum da, diploma kiralayarak hukuk bürosu açan var İstanbul'da.
eczacılıkta da yapılabiliyor. Hukuken ne kadar doğrudur ne kadar yanlıştır bilemem ama kiralayan kişi davalara giremez diye düşünüyorum. Yanında istihdam ettiği avukatlar vasıtası ile çözerler o işide